wtorek, 22 marca 2016

Match #4

Location: San Jose, California
HD: Finance Manager for a computer technology company
HM:
Purchasing Manager
Children: Girl(8), Boy (3) 


Doczekałam się rodziny z Californii!! Dziewczynka chodzi do szkoły, ale nie napisali czy musiałabym ją wozić, chłopiec dopiero od września idzie do przedszkola. Potrzebują jak najszybciej Au Pair i pytali czy mogłabym już w maju przylecieć od razu po maturach. Zastanawiam się nad tym, bo chciałam jeszcze trochę czasu spędzić ze znajomymi tutaj, a nie chce kierować się lokalizacja. W sumie nie napisali prawie nic o moich obowiązkach, wszystko się wyjaśni jak będę z nimi rozmawiać na Skype.

Miałam już potencjalny PM, już nawet pisała do mnie 2 razy koordynatorka ze Stanów, że tamta rodzinka jest mną bardzo zainteresowana. Ale pojechali na wakacje i jak wrócili to mi oznajmili, że rezygnują z programu :(











5 komentarzy:

  1. lokalizacja super! trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się trochę opieki nad 3 latkiem ale zobaczymy jak to będzie jak z nimi pogadam.
      Za Ciebie też trzymam kciuki!!

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lokalizacja super, no ale to zależy czy poświęcisz czas z przyjaciółmi na rzecz rodziny.
    Dużo z nimi rozmawiaj, może coś wyłapiesz! :)
    aaa no i dawaj znać!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nad tym się zastanawiam.
      Zobaczę jak będzie po rozmowie z nimi :D
      Trzymam za Ciebie kciuki tez! :*

      Usuń