wtorek, 29 marca 2016

Match #6

Location: Ashburn, Virginia
HM: Web Developer
HD: Manager for a Telecommunications
Children: Boy (10), Girl (13)



Tej rodzince poleciła mnie przyjaciółka, ponieważ ona miała z nimi match ale znalazła swój PM i poleciła mnie. Nie rozmawiałam jeszcze z nimi, ale ona tak i mówi, że bardzo fajni także obyśmy sobie przypasowali.
Dziewczyna jeździ na łyżwach, jest to jej pasja. Chłopak lubi grać w gry komputerowe. Co do obowiązków to w dni szkolne pracuje od 6:45 do 8 i od 2:30 do około 7:30, więc jest tego trochę, a wakacje od 8 do 5.
Pogadam z nimi i zobaczymy jak to będzie. Jeśli to będzie PM to oby pasował im termin!!

Co do match #5 rozmawiałam z nimi, ale nigdy nie mieli Au Pair i to mnie trochę zraziło i z tego co wymieniali to bardziej szukają pracownika na pełen etat niż Au Pair.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz