niedziela, 10 lipca 2016

Better PERFECT MATCH

Więc znalazłam PM znów!!!!!!!

Jest to lepsza rodzinka niż poprzednia. Mieszkają w West Chester w Pennsylvanii.
Jedno dziecko do opieki, chłopiec 10 lat. Czyli tak naprawdę wozić go tylko trzeba do szkoły i na zajęcia dodatkowe.

HM jest super osobą, dużo z nią piszę i już się nie mogę doczekać aż poznam ją osobiście.
Z perspektywy czasu jestem nawet szczęśliwa, że poprzedni PM zrezygnował z programu, ponieważ trafiła mi się naprawdę świetna rodzinka. Dodatkowym plusem jest to, że West Chester leży jakieś pół godziny od Pheonixville a tam jest moja przyjaciółka. No lepiej trafić nam się nie mogło!!
Jeśli chodzi o obowiązki to jak napisałam wcześniej, to muszę zawieźć go do szkoły, odebrać, zawieźć na zajęcia dodatkowe, odebrać, po południu przypilnować żeby zrobił zadanie domowe, pobawić się z nim czy coś, zrobić mu  jedzenie i później mam wolne. Niestety nie każdy weekend mam wolny bo HM pracuje ale
to są tacy świetni ludzie, że nie przeszkadza mi to. Mam samochód do własnej dyspozycji. Nie mam curfew.
Mają domek nad oceanem w New Jersey, mam tam również własny pokój, znajomi mogą tam wpadać też więc jest super.
Jedyny minus to jest takie, że lot mam dopiero 15 sierpnia a miałam lecieć 11 lipca. Ale przetrwam jeszcze miesiąc w Polsce i wszystko będzie już dobrze mam nadzieję.

Agencja bardzo dużo zrobiła, dawali mi rodzinki na profil, dzwonili i się pytali jak mi idzie szukanie rodzinek.
Naprawdę mogę polecić z czystym sumieniem agencje APiA !!!










1 komentarz:

  1. Widzisz, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło! Gratulacje i życzę ci powodzenia i żeby to był naprawdę PM :)

    OdpowiedzUsuń