piątek, 1 lipca 2016

Match #12

Location: West Chester, Pennsylvania
HM: estate agent
HD: works in the biotechnology/pharmaceutical industry
Children: Boy (10)


Od przeczytania listu, zobaczenia zdjęć i przeczytania maila ta rodzinka wydawała się być kolejnym PM. Dzisiaj rozmawiałam z nimi na Skype i wcale się nie myliłam, jedyny minus to taki, że dopiero 22 sierpnia mogłabym lecieć. Jedno dziecko więc mało roboty. Rano zawieźć do szkoły, w szkole jest w godzinach 8:45-3:20 więc praktycznie cały dzień mam wolny. Po powrocie ze szkoły zawieźć go na zajęcia dodatkowe. Czasami na weekendy bym pracowała, bo HM czasem w weekendy też pracuje, ale naprawdę wydają się być PM. Cały czas się śmiałam jak z nią rozmawiałam. Pisałam też z ich obecną Au Pair i ona powiedziała, że rodzinka cudowna i że lepszej nie znajdę. Pogadam z jeszcze jedną rodzinką i wtedy zobaczymy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz