niedziela, 10 kwietnia 2016

Match #7

Location: Scarsdale, New York
HM: President of Parent Teachers Associaton
HD: Works in Advertising/Branding agency
Children: Boy (7), Girl (5)

Nie mają żadnych zdjęć na profilu i są z tych rodzinek, które nie piszą pierwsze do Au Pair. Po przeczytaniu ich listu wydają się być super. Dzieci mają bardzo dużo zajęć dodatkowych. Jeśli chodzi o obowiązki to rano od 7-8:30 pomóc HM w przygotowaniu ich do szkoły, potem posprzątać po nich w kuchni i posprzątać ich pokoje. Później dopiero o 15 odebrać ze szkoły i w zależności od dni tygodnia zawieźć na różne zajęcia dodatkowe (ja jedno dziecko wiozę, drugie wiezie HM). Jak dzieci są na zajęciach to spotykamy się w domu z HM i przygotowujemy kolacje, później odbieramy dzieci z zajęć, pomagamy z zadaniem domowym, później bath time i do spania. I to tyle z obowiązków. Oni jako rodzinka to są bardzo aktywni, mają basen więc w lecie nie było by problemu co zrobić z dzieciakami. Na weekend w cieplejsze dni robią pool party i do dzieci przychodzą przyjaciele więc jeszcze lepiej :D Mają gdzieś domek nad jeziorem i starają się zostawać tam jak długo mogą oczywiście z Au Pair. Tam dzieci też mają dużo znajomych. W zimie i na jesień dzieci co sobotę chodzą na narty, mi to pasuje bo bym z nimi sobie chodziła.
Napisali, że mają blisko do plaży, na stok, do lasu i do wielu okolicznych atrakcji.
Tylko szkoda, że nigdy nie mieli Au Pair i to mnie troszkę "odrzuca" od nich, ale mieli osobę, która im pomaga ale ona przeprowadza się do LA i dlatego potrzebują Au Pair.
Mam nadzieję, że to będzie mój PM.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz