niedziela, 17 kwietnia 2016

PERFECT MATCH !!

PERFECT MATCH MAM I JA

Rodzinka #7 okazała się perfect. Po pierwszej rozmowie już wiedziałam, że chcę do nich jechać. Rozmawiałam z HM i cały czas się śmiałyśmy, rozmowa na luzie prowadzona, od razu chodziła z laptopem i pokazała mi cały dom i ogród, poznałam jej dwie koleżanki bo do niej akurat przyszły. Później rozmawiałam z HD ale tylko chwilkę, bo był w pracy i też bardzo sympatyczny człowiek. Rozmawiałam też z dziećmi a w sumie to tylko z dziewczynką bo chłopiec się wstydził. Dzieciaki mają mega dużo energii i strasznie szybko gadają hahaha, ale HM mówi żebym się nie przejmowała bo ona też ich czasem nie rozumie.
HM pracuje w domu, a HD cały dzień nie ma w domu. Auto mam do swojej dyspozycji ale szybciej i taniej będzie poruszanie się pociągami. Mają domek nad jeziorem i jak jest ciepło to jeżdżą tam co weekend, dzieci mają tam dużo przyjaciół. A jak zostają w domu to robią pool party i wszyscy z sąsiedztwa przychodzą.


Co do obowiązków. To rano pomóc HM wyszykować dzieci do szkoły, później ona je chyba zawozi do szkoły, mieszkają tylko dwie ulice od szkoły więc to kwestia 5 minut. Później mam wolne do 3, tylko muszę z góry ogarnąć pokoje dzieci i posprzątać po nich po śniadaniu. Max 30 min na to. Później dzieci przychodzą ze szkoły i trzeba je zawieźć na zajęcia dodatkowe. Jedno dziecko wiozę ja, drugie wiezie HM. Dziewczynka ma 5 lat a chłopiec 7 lat i mają strasznie dużo zajęć dodatkowych :O  Po zajęciach dodatkowych przypilnować żeby zrobiły zadanie domowe, pobawić się z nimi, później kolacja i dzieci idą spać. I to wszystko jeśli chodzi o obowiązki.

Lokalizacja. Mieszkają w Scarsdale, przedmieścia NYC, 20 min do Manhattanu. Mówią, że strasznie dużo Au Pair tam jest. Pewnie co tydzień albo co dwa będę w NYC :D


Strasznie się ciesze, bo ze Scarsdale mam tylko 2 godziny do miejsca, w którym moja przyjaciółka będzie!!
Wylot 11 lipca lub 27 czerwca, jeszcze musimy dokładnie ustalić.

Pytanie do Au Pair. Wybrałybyście pokój na górze koło dzieci, czy w piwnicy? Ten w piwnicy większy i z telewizorem ale jakoś to, że jest w piwnicy to mnie trochę zniechęca.




8 komentarzy:

  1. Gratuluję!!!!
    Co do pokoju ja bym wybrała ten w piwnicy - piwnice w Stanach są inne niż u nas, urzadzane tak jak reszta domu. Będziesz miała więcej swobody i prywatności A przy okazji tv :D
    olawusa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie!!
      Trzymam kciuki teraz za Twój PM!
      Powodzenia :D

      Usuń
  2. Gratulacje Ola <3333
    Tylko dwie godziny od siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piwnica!!! Mieszkam Na poziomie garazu, mam oddzielne wejscie I nie zmienilabym pokoju Na goscinny-wiekszy z dostepem do swiatla, Bo chociaz lubie swoje dzieci to po 10godzinach nie chce slyszec wiecej klotni I krzykow :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ola gratuluje! Trzymam kciuki i czekam na dalsze wpisy!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie piwnica ! :D Trzymam kciuki ! <3

    OdpowiedzUsuń